Om mig

Mitt foto
Närpes, Österbotten, Finland
* närmar sig 30 * mamma till två * älskar att pyssla * bakar ibland * äter alltför mycket skräp * önskar att hon kunde börja sporta lite mer * hatar att städa - skulle önska sig en hushållerska * har alltid svårt för att bestämma sig * gillar också att fixa i trädgården * sömmerska till yrket * är beroende av loppisrundor * är rädd när det åskar * grubblar för mycket ibland * ville bli cirkusartist när hon var liten * har börjat inreda lite i Vintage- och Shabby Chic-anda* drömmer om ett nybyggt timmerhus * älskar sin familj och sina vänner *

lördag 14 augusti 2010

Första inlägget!

Hej!

Välkommen till min pysselblogg!
Här tänkte jag börja visa ett som annat som jag fått för mig att knåpa ihop.
Hoppas jag kan inspirera er med nåt :)

Linda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar